reklama

Druk wielkoformatowy w reklamie

Jaka forma reklamy może być najbardziej korzystniejsza dla małej lokalnej firmy. To trudna odpowiedź, ale wiadomo, że reklama w mediach lokalnych jest dość efektywna na lokalnych rynkach. Niestety dla wielu firm jest zbyt droga, nie dociera do pewnej grupy potencjalnej klienteli. Uzupełnieniem może być znacznie tańsza reklama w internecie i serwisach internetowych. Prosta strona z ofertą to niewielki koszt, a już można zaczynać działania reklamowe. Uzupełnieniem, a dla wielu firm podstawową forma jest reklama wizualna.

Reklama wizualna realizowana jest dzisiaj przez druk wielkoformatowy wykonywany na różnych materiałach. Bardzo popularne są wydruki na folii samoprzylepnej spotykane na przykład na samochodach. Oklejony samochód firmowy jeżdżący po obszarze działania firmy dociera ze swoim przekazem do potencjalnych klientów. Koszt nie jest przesadnie wysoki, ale jest jednorazowy, dotyczy tylko wykonania reklamy, czyli projekt, wydruk i oklejanie samochodu. Inny przykład druku wielkoformatowego na folii samoprzylepnej to oklejanie witryn sklepów, punktów usługowych i firm. Można stosować pełna folie albo dziurkowaną, która przepuszcza światło i nie zaciemnia wnętrz. Reklama w w witrynie sklepowej jest skierowana tylko do przechodniów, ale również bywa skuteczna, jeśli potrafi zachęcić do wstąpienia do sklepu.

Źródło – http://prosper24.pl/web/page/druk-wielkoformatowy